Kiki Crochet

Δωρεαν Εγγραφη στο Youtube!

Τετάρτη 7 Δεκεμβρίου 2016

Περιμετρος Κεφαλης για Σκουφακια (φωτο)

Στον παρακατω πινακα βλεπουμε τις περιμετρους κεφαλης για ολες τις ηλικιες!! Οταν πλεκουμε σκουφακια, θελουμε η συνολικη περιμετρος του σκουφου να ειναι 4εκ μικροτερος απο την περιμετρο κεφαλης επειδη τα πλεκτα ανοιγουν, οποτε αν πλεξουμε ενα σκουφακι ισο με την περιμετρο κεφαλης θα ειναι τεραστιο κι αυτο ισχυει για ολα τα σκουφακια, για ολες τις ηλικιες. Για να πετυχουμε την περιμετρο που θελουμε, καθως κανουμε αυξησεις μετραμε την περιμετρο του κυκλου οσο ειναι επιπεδος θελουμε να ειναι 4εκ μικροτερος απο την περιμετρο κεφαλης. Μολις φτασουμε στο σημειο αυτο πλεκουμε απο εναν ποντο μεσα σε καθε ποντο μεχρι να φτασει το σκουφι μας στο συνολικο μηκος που θελουμε!
Καλη επιτυχια!!!




11 σχόλια:

  1. Κικη καλησπέρα , πολύ ωραία η δουλιά στο μπλοκ σου!!!!!
    Μπορώ να καταβάσω τις διαστάσεις που θέλω? και αν ναι ,πως γίνεται αυτό?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλημερα, Κατερινα μου!! Σ'ευχαριστω πολυ!!! Ναι και βεβαια μπορεις να κατεβασεις τις οδηγιες. Θα πατησεις επανω στον πινακα για να σου ανοιξει σε πληρη οθονη, μετα θα κανεις δεξι κλικ επανω στη φωτογραφια και θα πατησεις την επιλογη "Αποθηκευση Εικονας Ως" και την αποθηκευεις σε οποιο μερος στον υπολογιστη θελεις, για αρχη μπορεις να επιλεξεις την Επιφανεια Εργασιας και μετα να δημιουργησεις ενα φακελο και να βαλεις ολους τους πινακες μεσα!!

      Διαγραφή
  2. Καλημέρα! πολύ καλή δουλειά! Θέλω να κάνω σκουφακι hello kity για τη κόρη μου!πόσα ποδαράκια πρέπει να έχω περίμετρο; ξεκινώ με 12 24 36, όπως το ξεκινάς εσύ στο βιντεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα! πολύ καλή δουλειά! Θέλω να κάνω σκουφακι hello kity για τη κόρη μου!πόσα ποδαράκια πρέπει να έχω περίμετρο; ξεκινώ με 12 24 36, όπως το ξεκινάς εσύ στο βιντεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καλημέρα! πολύ καλή δουλειά! Θέλω να κάνω σκουφακι hello kity για τη κόρη μου!πόσα ποδαράκια πρέπει να έχω περίμετρο; ξεκινώ με 12 24 36, όπως το ξεκινάς εσύ στο βιντεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα! πολύ καλή δουλειά! Θέλω να κάνω σκουφακι hello kity για τη κόρη μου!πόσα ποδαράκια πρέπει να έχω περίμετρο; ξεκινώ με 12 24 36, όπως το ξεκινάς εσύ στο βιντεο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σας να σας ρωτήσω γράφεται εκατοστά πχ σε πόντους πόσους είναι ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλησπέρα θα ήθελα να ρωτήσω πόσους πόντους θα κάνω για το σκουφι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Είσαι ότι το καλύτερο μου έχει τύχει στο πλέξιμο. Εγώ τώρα άρχισα και με βοηθάς πολύ με τις διαστάσεις που μας δίνεις. Τώρα τελειώνω ζακέτα με κουκούλα για 8 χρ. Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. για ανρικο περιμετρο κεφαλιου 52 ποντους ποσους ποντους να βαλω για σκουφο με βελονες

    ΑπάντησηΔιαγραφή