Kiki Crochet

Δωρεαν Εγγραφη στο Youtube!

Δευτέρα 8 Ιανουαρίου 2018

Πλεκτη Γυναικεια Ζακετα (φωτο & βιντεο)

Μπορω να πω πως ειναι το αγαπημενο μου πλεκτο!!!! Ζακετα ευκολοπλεκτη, η οποια πλεκεται μονοκομματα απο πανω προς τα κατω, μετα πλεκουμε μανικια, το γυρω- γυρω- το γιακα και τελος προσθετουμε τα κουμπια! Ξεκινωντας σας παραθετω φωτογραφιες της ζακετας, τον πινακα (πολυ σημαντικο διαβαστε την σημειωση μου κατω απο τον πινακα!!!) και τελος τα δυο βιντεο που θα σας βοηθησουν να ολοκληρωσετε το πλεκτο σας!!
Καλη επιτυχια! :) :)
Υλικα:
1) Εντεκα (11) κουκλες Alize Superlana Midi
2) Εφτα (7) κουμπια
3) Βελονακι νο5






Μερος 1ο: 

Μερος 2ο: 

3 σχόλια:

  1. Ευχαριστώ πολύ ωραία η μετάδοση της δημιουργίας σας καλές γιορτές με υγεία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Σας έχω στείλει μήνυμα στο messenger γιατί έχω ένα πρόβλημα με τη ζακέτα, σας παρακαλώ αν μπορείτε δείτε το να μου απαντήσετε ,ευχαριστώ πολύ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλησπερα Κικη... τωρα φτιαχνω την ζακετα...πλεκω το σωμα τωρα..κ επειδη φορω μαυρα λογω πενθους για να σπασω το μαυρο πλεκω κ λιγο γκρι σε σειρες... μετα ειναι τα μανικια.....κ γιακα....οι οδηγιες σου πολυ αναλυτικες για μενα που ειμαι αρχαρια..😊

    ΑπάντησηΔιαγραφή